آشنايي با محصولات ايميجز

۴۸ بازديد

آشنايي با محصولات ايميجز

a2_1y70.jpg

برند ايميجز يك برند معتبر چيني است كه در زمينه توليد محصولات مراقبت از پوست فعاليت مي‌كند. تمامي محصولات توليد شده توسط اين برند زير نظر كمپاني شناخته‌شده بيوآكوا توليد و در بازار عرضه مي‌شوند. برند ايميجز در زمينه توليد محصولات مراقبت از پوست با قيمتي بسيار مناسب شهرت دارد، در نتيجه افراد زيادي خواهان اين محصولات هستند؛ زيرا در كنار قيمت مناسب، اين برند محصولات خود را با بالاترين كيفيت عرضه مي‌كند و كيفيت و اثربخشي آن‌ها با برندهاي بزرگ و معتبر جهان برابري مي‌كند. اين محصولات هم‌اكنون در آسيا و اروپا طرفداران زيادي دارد و در كشورهايي مانند چين، مالزي، امارات، آمريكا، عمان، استراليا  تركيه و ايران در دسترس قرار دارد. اگر دوست داريد با محصولات ايميجز آشنا شويد در ادامه با ما همراه باشيد؛ زيرا مي‌خواهيم به معرفي محصولات اين برند بپردازيم و در پايان يك سايت معتبر براي خريد اين محصولات به شما معرفي كنيم.

انواع محصولات برند ايميجز

همان‌طور كه گفته شد، محصولات اين برند تحت نظارت تيم قوي از كارشناسان حرفه‌اي در زمينه سلامت پوست قرار مي‌گيرند. اين تيم با داشتن دانش تخصصي و با استفاده از آخرين دستاوردهاي علمي محصولات را بررسي و سپس روانه بازار مي‌كند. ازجمله معروف‌ترين و پرفروش‌ترين محصولات اين برند مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

كرم شير گاو ايميجز

اين كرم يك آبرسان فوق‌العاده قوي است كه هنگام تماس با پوست تبديل به قطعات شير مي‌شود و بافت مخملي و بسيار سبكي بر روي پوست به‌جا مي‌گذارد. ساختار اين كرم به صورتي است كه به لايه‌هاي عميق پوست نفوذ كرده و در تمام طول روز رطوبت خود را حفظ مي‌كند.

اين كرم براي افرادي كه پوست‌هاي خشك دارند به شدت توصيه مي‌شود؛ زيرا پوست آن‌ها را نرم كرده و به از بين بردن سلول‌هاي مرده پوست كمك مي‌كند. شير گاو داراي مواد مغذي بسيار زيادي است كه همگي براي پوست مفيد هستند و مي‌توانند غداي پوست را تأمين كنند و همچنين به مرور باعث كاهش چين‌وچروك پوست شوند. اين كرم مي‌تواند جوش، لك و آكنه را از بين ببرد و باعث جوان‌سازي پوست شود.

سرم پرتقال خوني ايميجز

اين محصول يك محصول بسيار مغذي و غليظ براي از بين بردن لكه‌هاي صورت است و با دارا بودن آنتي‌اكسيدان‌هاي قوي از پوست شما در برابر راديكال‌هاي آزاد محافظت مي‌كند. اين سرم داراي مقدار زيادي ويتامين سي دارد كه براي حفظ رطوبت پوست ضروري است. ازآنجايي‌كه اين سرم قدرت هيدراته قوي دارد باعث افزايش خاصيت ارتجاعي، سفت شدن پوست صورت و ليفت كردن آن مي‌شود. همچنين مي‌تواند لك، آكنه و جوش را از بين برده و پوست شما را سفيد و شفاف كند.

تونر نيكوتين آميد ايميجز

اين تونر مانند يك مرطوب‌كننده و آبرسان عالي عمل مي‌كند و همچنين به‌عنوان يك پاك‌كننده قوي نيز مي‌توان روي آن حساب كرد. اين تونر باعث جلوگيري از پيري زودرس مي‌شود و پوست شما را تغذيه مي‌كند. در ساختار اين تونر خواص درماني وجود دارد كه باعث كاهش آسيب‌هاي پوستي و افزايش سلامت سلول‌هاي پوست مي‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم‌ آرايشي در قدم اول صورت خود را با اين تونر به طور كامل از انواع چربي‌ها و آلودگي‌ها پاك ‌كرده و سپس از لوازم‌ آرايشي استفاده كنيد. از جمله خواص اين تونر مي‌توان به مواردي مانند كاهش منافذ باز پوست صورت، تنظيم چربي پوست و افزايش كلاژن‌سازي، كاهش خطوط ريز و روند پيري پوست و تأمين رطوبت و روشن‌كننده پوست اشاره كرد.

كرم مرطوب‌كننده و نرم‌كننده پوست ايميجز

اين محصول با فرمولاسيون هيدراته و آبرساني قدرتمندي كه دارد براي رفع خشكي پوست بسيار مفيد است و مواد مغذي موجود در آن به لايه‌هاي زيرين پوست نفوذ مي‌كند و باعث نرمي و همچنين رطوبت‌دهي به پوست شما مي‌شود.

ماسك ورقه‌اي دور چشم عصاره اسمانتوس طلايي ايميجز

اين محصول داراي عصاره اسمانتوس است كه باعث از بين رفتن سياهي، پف و چين‌وچروك اطراف چشم مي‌شود. همچنين مي‌تواند سلول‌هاي مرده را از بين ببرد و آن را با پوست جوان و تازه جايگزين كند. با وجود مقدار بالاي آنتي‌اكسيدان در ساختار اين ماسك، براي مبارزه با راديكال‌هاي آزاد و همچنين كلاژن‌سازي مفيد است و مي‌تواند باعث از بين بردن چين‌ و چروك و خطوط ريز اطراف چشم شود.

ماسك طلا براي لب و زير چشم ايميجز

ماسك طلا براي پوست‌هاي حساس مناسب است و با قدرت هيدراته و آبرساني بسيار بالايي كه دارد باعث از بين رفتن چين‌ و چروك در زير چشم و دور لب مي‌شود. همان‌طور كه مي‌دانيد طلا ماده‌اي بسيار فوق‌العاده و تأثيرگذار براي از بين بردن باكتري‌هاي پوست است به همين دليل اين ماسك مي‌تواند اثربخشي بسيار زيادي بر روي پوست شما بگذارد و با نفوذ به عمق لايه‌هاي زيرين به طور كامل تغذيه پوست را انجام دهد و باعث كلاژن‌سازي و ايجاد حالت كشساني روي پوست شود.

تونر ويتامين سي ايميجز

اين تونر علاوه بر پاك كردن مواد آرايشي و آلودگي‌هاي پوستي، داراي خاصيت آبرساني بسيار قوي است و احساس خنكي و تازگي را به ‌صورت شما مي‌دهد. ويتامين c كه در اين محصول وجود دارد باعث ليفت صورت و به وجود آوردن پوستي صاف و بدون چروك براي شما مي‌شود. از جمله ديگر مزاياي اين تونر مي‌توان به روشن‌كننده،  تنظيم‌كننده رنگ صورت، محافظت از پوست، ضد جوش، نرم‌كننده، آبرسان، كاهش منافذ باز پوست، داراي مواد طبيعي و گياهي و... اشاره كرد. نكته مهمي كه هنگام خريد تونر بايد در نظر داشته باشيد مناسب بودن براي پوست شماست. خوشبختانه اين تونر براي تمامي پوست‌ها مناسب است.

 

خريد محصولات مراقبت از پوست و آرايشي از اسكين بازار

اما براي اينكه بتوانيد با خيال راحت، اقدام به خريد محصولات برند ايميجز كنيد، مي‌توانيد به سايت اسكين بازار مراجعه كنيد. اسكين بازار با تنوع بالا در ارائه محصولات اورجينال، مي‌تواند در كمترين زمان ممكن محصولات مراقبت از پوست را به دست شما برساند.

بنابراين اگر به پوست خود اهميت مي‌دهيد مطمئناً اين وبسايت براي شما بهترين گزينه خواهد بود؛ زيرا مي‌توانيد با خيال راحت محصولات كاملاً اورجينال را از برندهاي معروف و پرطرفدار كره‌اي و چيني خريداري كنيد. از جمله برندهايي كه اسكين بازار محصولات آن‌ها را ارائه مي‌دهد مي‌توان به برند لانبنا، برند بيوآكوا، برند ايميجز و برند بريلي اشاره كرد. همچنين اين فروشگاه اينترنتي براي مشترياني كه خريد بالاي ??? هزار تومان داشته باشند ارسال رايگان در نظر گرفته‌است.

سخن پاياني

در اين مقاله به معرفي برند ايميجز پرداختيم و سايت اسكين بازار را كه در زمينه فروش محصولات مراقبت از پوست فعاليت مي‌كند به شما معرفي كرديم. اگر جزء افرادي هستيد كه شادابي و طراوت پوست‌تان براي شما اهميت دارد، به هيچ عنوان اين پيشنهاد را از دست ندهيد و هرچه سريع‌تر محصولات مراقبت از پوست باكيفيت اين برند را امتحان كنيد.

 

منبع : جامعه نيوز

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد