تاريخچه برند معروف هترون

۳۹ بازديد

تاريخچه برند معروف هترون

اين برند تازه‌كار اما قابل‌اعتماد كه شروع طراحي و توليد آن با همكاري مهندسان ايراني و هنگ‌كنگي صورت گرفت، در چين متولد شد. باوجوداينكه شهرت چنداني از هترون حتي در بازارهاي خارجي وجود نداشت، اما به‌محض ورود به بازار ايران به سبب كيفيت مناسب، قيمت رقابتي و از همه مهم‌تر پشتيباني عالي و سريع، به كالاي خوش فروش بازار تبديل شد.

 استقبال از محصولات هترون به‌جايي رسيد كه رقيب سرسختي براي برندهاي معتبري مانند تسكو، وريتي و پرووان شد. اسپيكر، موس و كيبورد و كول پد لپ‌تاپ هترون ازجمله محصولاتي بودند كه ويترين مغازه‌ها را به خود اختصاص مي‌دادند.

معرفي برند هترون

 

برند هترون، ميني پي سي هاي خود را با نام تجاري اكو پي سي به بازار معرفي كرد. ميني پي سي ها ازنظر تنوع در توان كاري، ويژگي‌هاي كاركردي، سايز و طراحي ظاهري جزو برترين برندهاي حال حاضر در اين حوزه هستند. با استفاده از كامپوننت‌هاي معتبر و شناخته‌شده داخلي ازجمله سي پي يو، رم، هارد و مادربرد ميني كامپيوتر يا همان ميني پي سي علاوه بر ارائه كيفيت كاركردي مناسب عمر مفيد قابل‌ملاحظه‌اي براي كاربران سازماني به همراه خواهند داشت.

كامپيوتر كوچك تركيبي از قدرت و كارايي مناسب و هماهنگي قطعات است كه راندمان بسيار بالايي را به سبب هماهنگي قطعات كمپاني سازنده براي كاربر فراهم مي كندكامپيوتر كوچك در كنار مصرف برق پايين و ابعاد بسيار كوچك علاوه بر حذف كيس فضاي كاري بيشتري را در اختيار كاربر قرار مي دهد و با كاهش هزينه هاي مصرف برق ، تعمير و نگهداري راحت تري نسبت به كامپيوتر هاي شخصي و ال اين وان ها دارند .گفتني است نصب و راه اندازي اين محصول و جايگذاري رم و هارد كمتر از ? دقيقه زمان مي گيرد . همچنين قابليت هايي نظير به كارگيري حافظه هاي پر سرعت نظير SSD و حافظه M2 ، وجود پورت هاي متعدد و پشتيباني از چند مانيتور حاكي از حضور محصولي قدرتمند و كارا در دنياي تكنولوژي است.

فراز سيستم نمايندگي هترون در ايران

ر برخي مدل ها لينوكس (كه رايج ترين نسخه آن درميني پي سي هاUbuntu) است ولي در بيشتر مدل ها از سيستم عامل ويندوز مانند XP Embedded - 7 Embedded - Windows Thin PC استفاده مي شود.

اخيرا نيز مدل هايي مبتني بر اندرويد معرفي شده اند كه با توجه به تخصص استفاده از اين سيستم عامل در گوشي هاي هوشمند، استفاده از آن ها درميني پي سي هافعلا توفيق چنداني پيدا نكرده است.

قيمت مدل هاي پيشنهادي  ميني پي سي

قيمت ميني پي سي  با توجه به تغييرات قيمتي فعلي قيمت ثابتي نيست و بنابر آيتم هايي مانند (مشخصات سخت و نرم افزاري) متفاوت هستند كه در مركز ميني كامپيوتر  با انواع برندهاي داخلي و خارجي عرضه مي شود.

 

 

فراز سيستم به عنوان نمايندگي هترون آماده پاسخگويي به سوالات مشتريان گرامي است

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد