بازاريابي وابسته به چه معناست؟
بازاريابي وابسته يك مدل تبليغاتي است كه در آن يك شركت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي كند. شركتهاي وابسته تبليغات ميگذارند يا محصولات يا خدمات را در وبسايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي ميكنند. كميسيون در سرنخ هايي كه به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.
چگونه مي توانم يك بازارياب وابسته شوم؟
براي تبديل شدن به يك بازارياب وابسته، در نظر بگيريد كه از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد كرد.6 وبلاگ ها كانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يك متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان كند.
پس از شناسايي يك پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا كنيد كه با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يك بخش متمركز بهتر مي تواند به شما در جذب يك پايگاه اختصاصي مصرف كننده كمك كند. در مورد برنامههاي وابسته تحقيق كنيد و يك يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب كنيد، چه كسب كميسيونهاي بالا يا ايجاد ترافيك بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد كنيد و براي افزايش ترافيك سايت خود تلاش كنيد.
نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟
Buzzfeed يك شركت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورك است كه به خاطر اخبار ويروسي و داستانهاي سرگرمي، آزمونها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شركاي مختلف را مشخص مي كند و آنها را بررسي مي كند. بازديدكنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب كنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها كميسيون دريافت مي كند.
به عنوان يك بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟
درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد كه چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شركت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، كساني كه زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شركت مي كنند، درآمد بيشتري كسب مي كنند.
بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع كنيد
در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد كامل، خيابانهاي مملو از مسافران نيمهخواب، به سمت دفتر حركت كنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته كننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.
صداي وحشتناكي است؟
چه ميشود اگر بهجاي پرداختن به يكنواختي و بيحوصلگي مسابقه موشها براي كسب درآمد چند دلاري، ميتوانيد در هر زمان و از هر كجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد كسب كنيد؟
اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.
بازاريابي وابسته يك تاكتيك محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاكتيك هاي بازاريابي نه چندان سنتي كه هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:
81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي كنند، آماري كه با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.
هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني كه تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.
در سال 2018، هزينههاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرحهاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي كه به طور همزمان سه برابر بيشتر از روشهاي سنتي توليد ميشد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.
در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير كرد و نرخهايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه كرد و اين فرصت را براي شركتهاي وابسته فراهم كرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي كه در آن ميفروشند بهطور چشمگيري افزايش دهند.
بازاريابي وابسته جيسون استون، كه با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.
بازاريابي وابسته چيست؟
بازاريابي وابسته فرآيندي است كه از طريق آن يك شركت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شركت ديگري كميسيون دريافت مي كند. شركت وابسته به سادگي محصولي را كه از آن لذت مي برد جستجو مي كند، سپس آن محصول را تبليغ مي كند و از هر فروش كه انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يك وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.